Termeni si conditii. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Termeni si conditii

 

ZENDESIGN SRL cu sediul in Deva, strada Iosif Vulcan, nr. 100, cod postal 330035, judetul Hunedoara, Romania, număr de înregistrare la Registrul Comerţului J20/990/2017 cod unic de înregistrare 37826835, reprezentată de Leonida Liliana Mihaela, în calitate de administrator este PRESTATORUL serviciilor care fac obiectul acestor termeni și condiții, mai exact vanzarea produselor din magazinul online.

BENEFICIARUL este persoana fizică sau juridică care primește produsul oferit de prestator, în urma achitării contravalorii menționate în secțiunea Prețul și Modalități de Plată.

 

Obligațiile PRESTATORULUI

⦁ Să ofere produsele solicitate în cele mai bune condiții.

⦁ Să respecte confidențialitatea și termenele de realizare.

 

Obligațiile BENEFICIARULUI

⦁ Să achite prețul convenit pentru produsele contractate.

 

Prețul și Modalități de Plată

⦁ În cazul achitării prin card de credit, prețul contractului este cel comunicat pe fiecare pagina de vanzare in parte și se achită integral în momentul plasării comenzii.

⦁ Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul Prestatorului (conform extrasului de cont).

 

Încetarea și Rezilierea

Încetarea și rezilierea intervin:

⦁ În cazurile de forță majoră care constă în orice situații sau evenimente imprevizibile și independente de voința părților contractante, ceea ce face ca îndeplinirea obligațiilor contractuale să se amâne cu durata de persistență a situației sau a evenimentului considerat ca atare, de exemplu accidente soldate cu handicap psiho-motor, deces sau catastrofe naturale.

 

Dispozitii Finale

⦁ Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra cursului si materialelor aditionale sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale, iar încălcarea acestora atrage dupa sine sancțiunile prevăzute de lege.

⦁ Părțile declară că între ele nu a mai intervenit nici o alta întelegere și că prezentul contract este singurul intervenit între PRESTATOR și BENEFICIAR.

⦁ Orice alte acorduri ulterioare, indiferent că sunt în formă orală sau scrisă, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți.

⦁ Părțile se obligă să nu transmită în nici un fel către terți, drepturile și obligațiile lor rezultate din acești termeni și condiții.

⦁ Eventualele litigii între părți se vor rezolva pe cale amiabile sau în cazul când această alternativă eșuează, ele vor fi soluționate de către instanța competentă.

 

Politica de retur/anulare

În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau serivicu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.

 

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

POLITICA PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Îţi garantăm că:

1. Procesăm datele tale exclusiv pentru livrarea, îmbunătăţirea şi garantarea serviciilor pe care le oferim

2. Datele tale sunt stocate în siguranţă într-un mediu securizat

3. Datele personale sunt strict confidenţiale şi nu vor fi transmise unor terţi.

Utilizăm datele pe care le colectăm pentru:

  • Furnizarea și administrarea serviciilor, inclusiv pentru a afișa conținut personalizat și pentru a facilita comunicarea cu alți utilizatori;
  • Facilitarea funcționării tehnice a serviciilor, inclusiv rezolvarea și soluționarea problemelor, asigurarea serviciilor și prevenirea fraudei și abuzurilor;
  • Procesarea înscrierilor și a comenzilor pentru cursuri, produse, servicii etc. dar şi comunicarea cu dvs. pentru a vă răspunde la întrebări şi solicitări.
  • Trimiterea mesajelor și informațiilor administrative, inclusiv mesaje de la traineri și facilitatori, notificări despre modificările aduse serviciilor noastre și actualizări ale acordurilor noastre;
  • Trimiterea informațiilor și a mesajelor cu privire la progresele înregistrate în cursuri, beneficii, servicii noi, funcții noi, promoții, mesaje informative și alte cursuri disponibile (mesaje de la care vă puteţi dezabona în orice moment);
  • Solicitarea de feedback şi înţelegerea nevoilor dvs. cu ajutorul furnizorilor de servicii de analiză;
  • Identificarea utilizatorilor unici;
  • Îmbunătățirea serviciilor noastre și dezvoltarea de noi produse, servicii și funcții;
  • Analiza tendințelor și a traficului pe site-uri sau promovarea serviciilor noastre pe site-uri și aplicații;

Legea Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, “General Data Protection Regulation” (denumit în continuare “GDPR”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, dar începe să-și producă efectele de la 25 Mai 2018.

 

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează site-urilor ZENDESIGN SRL în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

 

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “DPP”, pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră („date personale”).

 

DPP explică practicile ZENDESIGN SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt utilizate prin intermediul aplicaţiilor ZENDESIGN SRL.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de ZENDESIGN SRL se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, specifice fiecărei țări în care ZENDESIGN SRL operează.

 

Prin DPP, ZENDESIGN SRL dorește să informeze vizitatorii cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, vizitatorii site-urilor sunt informați prin intermediul DPP și cu privire la drepturile de care beneficiază.

 

Colectarea acestor date se face doar cu acordul dumneavoastră.

 

 

 

 

 

 

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

„Date personale” înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic).

Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa, numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civilă, telefon/fax, adresă (domiciliu/reședință), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesionala, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuinte/preferințe/comportament, imagine, voce, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

 

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, transmiterea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

 

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

• În scopul încheierii și executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin.

• În scopul îndeplinirii unor obligații legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.

• În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, dacă v-ați abonat în secțiunea de Newsletter, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente. Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse, atunci când anulați abonamentul din secțiunea de Newsletter. Vă puteți dezabona în orice moment prin intermediul link-ului atașat comunicărilor primite sau printr-o solicitare scrisă adresată contact@zendesign.ro.

 

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

ZENDESIGN SRL se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

1. Prelucrate în mod corect, legal și transparent;

2. Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;

3. Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;

4. Corecte și actualizate;

5. Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;

6. Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.

 

CE TIP DE DATE PERSONALE COLECTĂM

Datele personale înseamnă orice informație referitoare la dvs. care ne permite să vă identificăm, cum ar fi numele dvs., datele de contact, numărul de referință al rezervării, detaliile de plată și informațiile despre accesul dvs. pe site-urile noastre.

Putem colecta date personale de la dvs. atunci când rezervați un loc pentru participarea la evenimente (direct sau indirect prin intermediul partenerilor noștri de încredere), când creați un cont, când utilizați site-urile web și/sau aplicațile și alte site-uri accesibile prin intermediul site-ului web și/sau aplicației, când participați la un sondaj sau concurs sau când ne contactați.

Mai exact, putem colecta următoarele categorii de informații:

1. Numele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon, localitatea;

2. Informații detaliate despre participanţi, care includ numele, data nașterii, sexul, numărul cărții de identitate;

3. Condiții medicale pentru participanţi care au necesități medicale speciale și / sau cerințe alimentare;

4. Istoricul participărilor, inclusiv informații referitoare la cursurile dvs. și serviciile rezervate în legătură cu cursurile dvs.;

5. Informațiile pe care le furnizați despre preferințele dvs. de participare și cele ale însoțitorilor dvs. în programele şi cursurile ZENDESIGN SRL;

6. Informații despre achizițiile dvs. de produse și servicii;

7. Informații despre utilizarea de către dvs. a site-urilor și/sau a aplicațiilor noastre;

8. Comunicațiile pe care le faceți cu noi sau pe care le direcționați către noi prin scrisori, e-mailuri, servicii de chat, apeluri și rețele de socializare.

9. Locația, inclusiv locația geografică în timp real a computerului sau a dispozitivului dvs. prin GPS și adresa dvs. IP, împreună cu locațiile Wi-Fi hotspot și gsm, dacă utilizați funcții bazate pe locație și activați Serviciile de localizare setări pe dispozitiv și pe computer.

Detaliile personale despre sănătatea fizică sau psihică sunt considerate date personale „sensibile” în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Vom procesa astfel de date numai dacă v-ați dat consimțământul explicit sau este necesar (de exemplu, dacă solicitați asistență specială) sau ați făcut public aceste date în mod deliberat.

 

CE DATE NU STOCĂM NICIODATĂ

Datele cardului de plată al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către ZENDESIGN SRL, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure înseamna o nouă abordare globală a autentificarii cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuarii plații pe o pagină securizată, unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).

 

PENTRU CE FOLOSIM DATELE DVS. PERSONALE, DE CE ȘI PENTRU CÂT TIMP

Datele dvs. pot fi utilizate în următoarele scopuri:

1. Pentru furnizarea produselor și serviciilor pe care le solicitați: folosim informațiile pe care ni le furnizați pentru a efectua serviciile pe care le-ați solicitat în legătură cu participarea dvs., inclusiv modificările solicitate legate de cursuri;

2. Pentru a vă contacta în cazul unei schimbări a orarului sau anulări: vă trimitem informații în legătură cu serviciile pe care le-ați solicitat și orice modificări ale acestor servicii. Informațiile nu au scop comercial și nu vă puteți dezabona de la ele;

3. Folosim informațiile dvs. de plată în scopuri de contabilitate, facturare și audit și pentru detectarea și/sau prevenirea oricăror activități frauduloase;

4. În scopuri administrative sau juridice: folosim datele dvs. pentru analiză statistică și de marketing, testarea sistemelor, studii privind satisfacția clienților, întreținere și dezvoltare, sau pentru a rezolva o dispută sau o revendicare. Rețineți că este posibil să realizăm profilarea datelor, pe baza datelor pe care le colectăm de la dvs., în scopuri de analiză statistică și de marketing. Orice activitate de profilare va fi efectuată numai cu consimțământul dvs. prealabil și depunând toate eforturile pentru a vă asigura că toate datele pe care se bazează sunt corecte. Prin furnizarea oricăror date personale sunteți de acord în mod explicit că putem să-l folosim, pentru a realiza activități de profilare în conformitate cu această Politică de confidențialitate;

5. Securitate, sănătate, administrație, prevenirea/detectarea infracțiunilor: este posibil să transmitem informațiile dvs. autorităților guvernamentale sau organelor de aplicare a legii pentru a respecta cerințele legale;

6. Pentru comunicări ale Serviciului de asistență clienți: folosim datele dvs. pentru a gestiona relația noastră cu dvs. ca și client și pentru a ne îmbunătăți serviciile și experiența dvs. cu noi;

7. Pentru a furniza servicii personalizate: folosim datele dvs. pentru a furniza informații care credem că vă interesează înainte, în timpul și după participarea dvs. și pentru a personaliza serviciile pe care vi le oferim;

8. Marketing: din când în când, vă vom contacta cu informații despre cursuri promoționale și produse auxiliare prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, veți avea opțiunea de a vă abona sau dezabona de la astfel de comunicări, indicând acest lucru în etapa de rezervare. De asemenea, la orice comunicare online din partea noastră sau a partenerilor noștri de încredere, veți avea ocazia să indicați că nu mai doriți să primiți materialele noastre de marketing direct.

Vom procesa datele dvs. personale numai în cazul în care avem o bază legală pentru a face acest lucru. Baza legală va depinde de motivele pentru care am colectat și pentru care trebuie să folosim datele dvs. personale.

De asemenea, putem prelucra datele dvs. personale într-unul sau mai multe dintre următoarele cazuri:

• Pentru a respecta o obligație legală (de exemplu, cerințele contabile);

• Ne-ați dat consimțământul pentru utilizarea datele dvs. personale (de exemplu, pentru utilizarea în scopuri comerciale);

• Pentru a vă proteja interesele vitale sau cele ale unei alte persoane (de exemplu, în caz de urgență medicală);

• Face parte din interesele noastre legitime în funcționarea ca o agentie de marketing (de exemplu, în scopuri administrative).

Doar copiii cu vârsta de cel puțin 16 ani pot să-și dea consimțământul. Pentru copiii sub această vârstă, este necesar consimțământul părinților sau al tutorilor legali ai copiilor.

Nu vom păstra datele dvs. mai mult decât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care sunt prelucrate. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, scopurile pentru care le prelucrăm și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace.

De asemenea, trebuie să luăm în considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar să păstrăm date cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile legale sau pentru a ne ocupa de reclamații, întrebări și pentru a ne proteja drepturile legale în cazul unei revendicări.

Atunci când nu mai avem nevoie de datele dvs. personale, le vom șterge sau distruge în siguranță. De asemenea, vom lua în considerare dacă și cum putem minimiza în timp cantitatea de date personale pe care le folosim și dacă putem asigura anonimitatea datelor dvs. Personale, astfel încât acestea să nu mai fie asociate cu dvs. sau să vă identifice, caz în care putem folosi acele informații fără a vă notifica ulterior.

 

 

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

ZENDESIGN SRL poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului, pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:

1. Atunci când achiziționați produse și servicii, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale;

2. În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;

3. În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 5 ani de la ultima corespondență trimisă;

4. În cazul în care creați un cont, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse la 5ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login în contul dumneavoastră);

5. În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre), definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 5 ani de la ultima interacțiune cu dumneavoastră;

6. În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

 

SECURITATEA PRELUCRĂRII

ZENDESIGN SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau transmitere, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii ZENDESIGN SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama ZENDESIGN SRL sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.

 

SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE

Respectăm proceduri stricte de securitate în stocarea și dezvăluirea datelor dvs. personale și pentru a le proteja împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale. Datele pe care ni le furnizați sunt protejate cu ajutorul tehnologiei SSL (Secure Socket Layer). SSL este metoda standard în industrie de criptare a informațiilor personale și a datelor, pentru ca acestea să fie transferate în siguranță prin internet.

Toate detaliile de înscriere sunt transmise printr-o conexiune de tip SSL cu ajutorul infrastructurii de rețea dedicate (Multiprotocol Label Switching-MPLS) și sunt stocate în conformitate cu Standardele privind Securitatea Datelor.

Este posibil ca noi să dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți de încredere în scopurile stabilite în această Politică de confidențialitate. Solicităm tuturor părților terțe să dispună de măsuri tehnice și operaționale de securitate adecvate, pentru a vă proteja datele personale, în conformitate cu legislația irlandeză și UE privind normele de protecție a datelor.

 

PROCESAREA FORMULARELOR DE CONTACT SAU ÎNSCRIERE

ZENDESIGN SRL va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-urilor Flich, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile DPP a ZENDESIGN SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de înscrieri, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a transmite datele dumneavoastră, partenerilor cu care ZENDESIGN SRL colaborează și/sau altor terți furnizori de servicii ai ZENDESIGN SRL.

Cu toate acestea, ZENDESIGN SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră, de către entitățile menționate anterior.

ZENDESIGN SRL se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.

 

PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN PARTENERIAT

O parte dintre datele cu caracter personal prelucrate prin intermediul site-ului ZENDESIGN SRL vor putea fi transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală pentru ZENDESIGN SRL de a proceda în acest mod.

Site-ul ZENDESIGN SRL poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale ZENDESIGN SRL.

Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, ZENDESIGN SRL nu îşi poate asuma responsabilitatea cu privire la informațiile colectate de aceste terțe părți.

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea Regulamentului mai sus amintit, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile controlate de ZENDESIGN SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană, cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.