Politica de comanda si livrare

 

1. POLITICA DE COMANDA

Vom utiliza datele dumneavoastra personale în următoarele scopuri:

Pentru a vă răspunde la mesaje trimise prin formularul de contact și formularul de reclamații și sesizări: 

  • nume (obligatoriu); 
  • email (obligatoriu); 
  • numărul de telefon (opțional). 

Pentru a procesa comenzi făcute de către dumneavoastra prin magazinul nostru: (pentru a emite factura)

  • Prenume; 
  • Nume; 
  • Numele companie (opțional); 
  • Adresa poștală și de facturare (țară, stradă, oraș, stat/județ, cod poștal); 
  • Telefon (pentru orice eventuală problemă despre care trebuie să vă contactăm și pentru a da curierului numărul dumneavoastra de telefon să vă poată contacta când aduce coletul); 
  • Adresa email (ca să vă putem confirma plata); 
  • Adresa IP de unde s-a făcut comanda (este stocată automat de către sistem când faceți o comandă și ne ajută în cazuri de fraudă). 

2. POLITICA DE LIVRARE 

Vă prestăm serviciile și să vă trimitem materialul digital/fizic/ online inclus în pachetul plătit de către dumneavoastra: 

  • Nume; 
  • Prenume; 
  • Număr de telefon; 
  • Adresa poștală (țară, stradă, oraș, stat/județ, cod poștal); 
  • Adresa email (să putem să vă confirmăm înscrierea în program și ca să puteți primi emailurile incluse în pachetul achitat de dumneavoastra). 
  • Materialele solicitate de dumneavoastra le trimitem prin email/online sau daca este cazul printr-o firma de curierat.

Pentru crearea unui cont: contul folosește un nume de utilizator generat de calculator folosind numele și prenumele dumneavoastra sau adresa de email.  În cont sunt stocate toate date pe care le-ați introdus când ați făcut plata comenzii ca să puteți verifica oricând comanda depusă precum și anula o comandă. 

Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre: putem folosi datele furnizate de către dumneavoastra ca să vă îmbunătățim experiența personala și a altor clienți. Pentru acesta,  procesăm mesaje trimise prin diferite formulare de contact și prin formularul de reclamații și sesizări.  Vă putem trimite și vă putem ruga să completați chestionare de satisfacție după ce ați depus o comandă sau după ce ați ajuns la sfârșitul unui pachet/unor pachete de program cumpărate din magazinul nostru. 

Acestea pot să fie trimise în mod direct de la noi sau cu ajutorul/prin unor parteneri ai noștri. 

  • Linkul de dezabonare, inclus în emailurile noastre; 
  • Email, scris la contact@zendesign.ro, cu rugămintea de dezabonare de la serviciile de marketing. 

Pentru apărarea intereselor noastre legitime: În situații în care trebuie să ne protejăm drepturile, precum și activitatea noastră comercială, s-ar putea să fie nevoie să transmitem datele dumneavoastra la autoritățile competente.  Astfel de situații pot include dar nu sunt limitate la: 

  • Tentative de fraudă; 
  • Atacuri cibernetice asupra site-ului nostru sau platforma noastră; 
  • Gestionarea a diferitelor tipuri de riscuri. 

Temeiul pentru folosirea datelor dumneavoastra este apărarea legitimă a activităților noastre comerciale și apărarea angajaților și colaboratorilor noștri.  În astfel de situații,  vom lua măsurile necesare să menținem echilibrul între drepturile și interesele noastre și drepturile dumneavoastra.